Debby Mureau

'Je stem als krachtbron'

"Als weervrouw moet ik elke dag performen en overtuigen met mijn stem. Dit boek laat zien hoe je je stem professioneel kunt inzetten, verbeteren en onderhouden. Beslist een aanrader!"

Nicolien Kroon, weervrouw RTL


"Dat je houding belangrijk is, weten we. Maar de manier waarop je hierbij met je stem omgaat wordt onderschat. Als je zoals ik je stem veel gebruikt, is dit boek een must."

Roger de Groot, burgemeester gemeente De Wolden


"Je stem is een belangrijk instrument. Het is de verbinding tussen wie je bent en wat je wilt overbrengen. Alleen als dat klopt, kan communicatie effectief zijn!"

Karin van der Goot, Manager P&O en secretaris RvB Meander Medisch Centrum

"In werkelijkheid ben ik 1,75 meter, maar op de radio ben ik 2,20 meter" - Gerard Ekdom

Bij The Voice of Holland zien we hoe deelnemers in een split second worden beoordeeld. Soms raakt een stem ons, soms niet. Ook onze spreekstem wordt binnen één seconde beoordeeld, bijvoorbeeld op betrouwbaarheid en sympathie. Je stem is daarmee een belangrijk instrument om te overtuigen en beïnvloeden, of het nu gaat om de aansturing van een team, de pitch voor een project of de manier waarop je jezelf tijdens een (sollicitatie)gesprek profileert


In haar boek 'Je stem als krachtbron' vertelt Debby Mureau hoe je jouw stem zo professioneel, aantrekkelijk, én gezond mogelijk kunt gebruiken. Ze leert je wat ze business- en salesprofessionals, politici en mediastemmen ook heeft geleerd: hoe je, door je stem te trainen, je overtuigingskracht kunt vergroten en het contact met anderen op een positieve manier kunt beïnvloeden. Een leuk en praktisch boek met verrassende tips en grappige anekdotes van professionele stemmen, zoals Gerard Ekdom en Jan de Hoop.


Met QR-codes naar filmpjes en sprekende voorbeelden.

Biografie

Debby Mureau is al meer dan twintig jaar paramedisch stem- en presentatiecoach. Ze geeft training aan business- en mediaprofessionals op het gebied van succesvol spreken en presenteren en coacht politici, medewerkers van RTL, NOS en NPO en medewerkers van callcenters, ziekenhuizen en bedrijven in het optimaliseren van klantcontact. Daarnaast is haar eigen stem regelmatig te horen in de media (onder andere als station voice bij NPO Radio 5) en in bedrijfsfilms en voice-responssystemen.

Wil je dit boek winnen?
Beantwoord dan de vraag op onze blog.